Mobtzu creëert app concept voor Philips Lighting OEM

Mobtzu creëert app concept voor Philips Lighting OEM
  • Bureaus
  • 4 sep 2014 @ 08:11
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Apps

Philips Lighting OEM (Original Equipment Manufacturing) heeft mobtzu, specialist in mobile experiences, gevraagd om te onderzoeken wat voor rol mobiel communiceren kan spelen in serviceverlening. Philips Lighting OEM levert componenten voor LED verlichting aan internationale luminaire fabrikanten en wil het mobiel communiceren van haar innovaties naar haar klanten versterken en uitbreiden.

Mobtzu heeft onderzocht hoe Philips Lighting OEM het mobiele kanaal kan inzetten om de service richting haar B2B klanten te verbeteren. Hiertoe is allereerst een workshop gehouden met account management en supply chain om de doelstellingen duidelijk te krijgen. Aan de hand van verkregen informatie uit onder andere deze workshop heeft mobtzu vervolgens hypotheses ontwikkeld en getoetst voor de richting van het concept.

De uitkomsten van de workshop, de hypotheses en de toetsing bij de klant heeft mobtzu vervolgens doorvertaald naar een passend concept voor een servicegerichte mobiele applicatie. Op dit moment wordt door Philips Lighting OEM onderzocht of en hoe het mobiele concept geïntegreerd kan worden in de internationale roadmap.

Joeri Ruijgrok, Online Manager, Philips Lighting OEM: 'De mensen van mobtzu hebben ons op basis van hun kennis en ervaring uitstekend geholpen bij het signaleren van kansen voor het mobiele kanaal. Op basis van hun inspirerende workshops en presentaties hebben wij nu een goed beeld en tastbaar concept van hoe mobiel optimaal ingezet kan worden binnen onze marketingmix.'

www.mobtzu.com

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken