Persuade Brand Interaction maakt campagne voor Zeeman
- Bureaus
- 2 sep 2014 @ 08:05
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 2 sep 2014 @ 08:05
- Redactie Bureaus
Zeeman start een campagne waarin geen professionele modellen maar eigen klanten de hoofdrol krijgen. En wel in hun ondergoed. Voor deze campagne werd in mei een oproep gedaan via onder andere winkel, televisie en internet: Durf jij wel als ondergoedmodel? De reacties waren overweldigend. Meer dan 8000 klanten durfden het aan om als model in hun ondergoed te worden gefotografeerd en gefilmd. Uiteindelijk hebben 90 klanten voor de camera gestaan.
Met de campagne wil Zeeman duidelijk maken dat Zeeman goed ondergoed heeft voor iedereen. Ondergoed in vele soorten en maten, voor mensen in alle soorten en maten. De campagne laat zien dat ondergoed van Zeeman goed zit, goed staat en van goede kwaliteit is.
De reclamecampagne loopt tot eind september en wordt ingezet op tv, internet en via de winkels.
Credits
Bureau: Persuade Brand Interaction / Account: Linda van der Velden / Strategie: Michiel Rijshouwer / Creatie: Robbert Dirksen, Wouter Kraaijvanger, Liesbeth Maliepaard, Grad Peters, Martijn Rijken, Ruud van Esch / Regisseur/ fotograaf: Marijke de Gruijter / Opdrachtgever: Caroline van Turennout / Jacques van der Bom
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing