Red Urban en Etcetera winnen drie Echo Awards

Red Urban en Etcetera winnen drie Echo Awards
  • Bureaus
  • 2 sep 2014 @ 08:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Red Urban en Etcetera hebben ECHO Awards gewonnen voor drie Social media campagnes: ‘Kijk kanker de wereld uit’ van Ditzo, ‘#geslaagd’ van Hi, en ‘de pechmonitor’ van Nationale Nederlanden.

De internationale ECHO Awards worden jaarlijks door de Direct Marketing Association uitgereikt aan de beste marketing campagnes ter wereld.

De ECHO Awards telde dit jaar meer dan 1.000 inzendingen. Of de bureaus Goud, Zilver of Brons in de wacht hebben gesleept, wordt 28 oktober tijdens de uitreiking in San Diego, bekend gemaakt.

Dick van der Lecq, directeur bij Etcetera: 'Drie jaar geleden hebben we de Social Club opgericht, onder leiding van een creatief en een journalist. Het is goed om te zien dat hun werk zo succesvol is en steeds vaker in het epicentrum van onze campagnes staat.'

www.redurban.com

www.etcetera.nl

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken