UM werkt voor ABS Autoherstel
- Bureaus
- 4 sep 2014 @ 08:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesMediabureau
- 4 sep 2014 @ 08:09
- Redactie Bureaus
ABS Autoherstel heeft besloten haar media-activiteiten onder te brengen bij mediabureau Universal Media (UM). UM werkt inmiddels aan de komende campagne voor ABS Autoherstel in het najaar.
Wijnand Mebius, Algemeen Directeur ABS Autoherstel: 'Samen met UM verwachten wij verder te kunnen bouwen aan het merk ABS Autoherstel. Wij zijn ambitieus in onze doelstelling om, naast de best gewaardeerde partij voor autoschadeherstel, ook de meest bekende de zijn. De expertise van UM zal bijdragen aan het verwezenlijken van onze ambitieuze strategie.'
Rik Ruts, Managing Director van UM: 'Wij zijn ontzettend trots dat wij voor ABS Autoherstel mogen werken. Wij willen graag bijdragen aan de verdere groei van ABS Autoherstel door een partner voor ze te zijn en ze te helpen met onze expertise op het gebied van strategie, inkoop en relevante, creatieve oplossingen.'
ABS Autoherstel is een landelijk opererende keten op het gebied van autoschadeherstel. Met 89 vestigingen door het hele land, een breed pallet aan diensten en producten, wil ABS Autoherstel zowel de zakelijke als privé rijder alle zorgen uit handen nemen bij autoschade. Ook kunnen klanten terecht bij ABS Autoherstel voor extra services, zoals glasherstel en (zomer- en winter)banden.
UM werkt onder meer voor ABN AMRO, Coca-Cola, Staatsloterij, BMW Groep, NUON en War Child en maakt als Mediabureau deel uit van IPG Mediabrands. IPG Mediabrands Benelux is de mediaholding waar alle mediabedrijven van IPG in Nederland en België onder vallen; UM, Initiative, BPN, Cadreon, Traffic4U, Spring Creek, Orion, MagnaGlobal en Marketing Sciences.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing