UM werkt voor ABS Autoherstel

UM werkt voor ABS Autoherstel
  • Bureaus
  • 4 sep 2014 @ 08:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesMediabureau

ABS Autoherstel heeft besloten haar media-activiteiten onder te brengen bij mediabureau Universal Media (UM). UM werkt inmiddels aan de komende campagne voor ABS Autoherstel in het najaar.

Wijnand Mebius, Algemeen Directeur ABS Autoherstel: 'Samen met UM verwachten wij verder te kunnen bouwen aan het merk ABS Autoherstel. Wij zijn ambitieus in onze doelstelling om, naast de best gewaardeerde partij voor autoschadeherstel, ook de meest bekende de zijn. De expertise van UM zal bijdragen aan het verwezenlijken van onze ambitieuze strategie.' 

Rik Ruts, Managing Director van UM: 'Wij zijn ontzettend trots dat wij voor ABS Autoherstel mogen werken. Wij willen graag bijdragen aan de verdere groei van ABS Autoherstel door een partner voor ze te zijn en ze te helpen met onze expertise op het gebied van strategie, inkoop en relevante, creatieve oplossingen.' 

ABS Autoherstel is een landelijk opererende keten op het gebied van autoschadeherstel. Met 89 vestigingen door het hele land, een breed pallet aan diensten en producten, wil ABS Autoherstel zowel de zakelijke als privé rijder alle zorgen uit handen nemen bij autoschade. Ook kunnen klanten terecht bij ABS Autoherstel voor extra services, zoals glasherstel en (zomer- en winter)banden. 

UM werkt onder meer voor ABN AMRO, Coca-Cola, Staatsloterij, BMW Groep, NUON en War Child en maakt als Mediabureau deel uit van IPG Mediabrands. IPG Mediabrands Benelux is de mediaholding waar alle mediabedrijven van IPG in Nederland en België onder vallen; UM, Initiative, BPN, Cadreon, Traffic4U, Spring Creek, Orion, MagnaGlobal en Marketing Sciences. 

www.um.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken