Eigen Fabrikaat wint Corporate Media Award voor campagne BucketTrip

Eigen Fabrikaat wint Corporate Media Award voor campagne BucketTrip
  • Bureaus
  • 6 okt 2014 @ 10:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoBranded contentCampagnesAwards

De geïntegreerde campagne voor Travel Alberta van Eigen Fabrikaat is bij de Cannes Corporate Media & TV Awards bekroond met een Gouden Dolfijn. De BucketTrip door Alberta won goud in de categorie Integrated Communication.

De Corporate Media & TV Awards werden dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt in Cannes en vormen een belangrijke onderscheiding op het gebied van corporate audiovisuele media. In totaal waren er ruim 700 inzendingen uit meer dan dertig landen wereldwijd.

Alle winnaars zijn te bekijken op de website CannesCorporate.com.  



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken