IPG Mediabrands staakt mediabureau BPN
- Bureaus
- 28 okt 2014 @ 11:48
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediabureauZakelijkMediastrategieSales
- 28 okt 2014 @ 11:48
- Redactie Media
IPG Mediabrands Nederland reorganiseert de eigen bureau-organisatie. Mediabureau BPN wordt opgeheven. Alle AV-planning binnen het concern wordt gecentraliseerd in de eigen inkooporganisatie Magna Global.
Het moederbedrijf van onder meer Universal Media (UM) en Initiative voert hiermee al enkele maanden na de overname van searchbureau Traffic4U twee grote organisatorische veranderingen door in Nederland, zo meldt Adformatie vanmorgen.
Het stopzetten van mediabureau BPN (het vroegere BrandConnection) betekent dat alle klanten, waaronder Jumbo Supermarkten, en medewerkers worden ondergebracht bij de zusterbedrijven UM en Initiative. Beter en sneller inspelen op klanten zou de reden zijn van het staken van BPN. Ook wil IPG Mediabrands zich op haar mediabureaus UM en Initiative focussen, inclusief hun recent opgerichte conceptafdelingen UM Studios en Initiative Co.
Met de andere aanpassing (het centraal aansturen van AV-planning) moet de kwaliteit van de dienstverlening van IPG Mediabrands worden verbeterd en de samenwerking tussen inkoop en planning worden geoptimaliseerd. Magna Global wordt geleid door managing director Onno Seelen, die wordt bijgestaan door Jasper van Doesselaar (head of AV-planning) en Aschwin de Bruijn, head of contracting.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- AV
- BPN
- Onno Seelen
- reorganisatie
- Diederik Breijer
- media
- IPG Mediabrand
- Initiative
- BrandConnection
- Traffic4U
- planning
- Magna Global
- inkoop
- UM
- gestopt
- mediabureau
- Universal Media
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing