Montblanc sponsort Epica Awards

Montblanc sponsort Epica Awards
  • Bureaus
  • 15 okt 2014 @ 00:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StorytellingAwardSponsorshipMediaCopywriting

Montblanc heeft zich als sponsor verbonden aan de Epica Awards. Het luxemerk wil zijn steun voor de schrijfkunst onderstrepen door het sponsoren van de Epica-categorie Copywriting & Storytelling.

Als de belangrijkste mondiale creatieve prijs met een vakpersjury heeft Epica besloten om dit jaar ook schrijfwerk in reclame en branded content te bekronen. De Montblanc Copywriting & Storytelling Prize zal worden uitgereikt tijdens de Epica-avond op 20 november 2014 in Amsterdam. 

Montblanc International Press & PR Director Violante Avogadro di Vigliano: 'The Epica Awards represent the creative community, where many of our most loyal customers can be found. Our iconic Meisterstück is 90 years old this year and we recently launched the ‘I tell stories’ campaign, therefore we’re delighted to support this category.'

De Epica Awards bestaan sinds 1987 en wordt als enige reclameprijs toegekend door een jury van vakjournalisten. MarketingTribune is mediapartner van deze prijs, die dit jaar voor het eerst in Amsterdam wordt uitgereikt.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken