Red Urban en Etcetera winnen bij Echo Awards

Red Urban en Etcetera winnen bij Echo Awards
  • Bureaus
  • 30 okt 2014 @ 14:19
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Afgelopen nacht vond in het Convention Center in San Diego de uitreiking van de internationale Echo Awards plaats, een internationale equivalent van de Esprix. Red Urban en Etcetera waren genomineerd voor drie campagnes. En werden bekroond met goud en twee keer zilver.

De activatiecampagne ‘nationale pechmonitor  #waterookgebeurt’ van Nationale Nederlanden werd door de Direct Marketing Association onderscheiden met de gouden ECHO award.

De sociale campagnes ‘Kijk kanker de wereld uit’ van Ditzo en ‘#geslaagd’ voor Hi werden beiden bekroond met zilver.

Dick van der Lecq, directeur van Etcetera en Red Urban: 'Dat ons werk is geselecteerd uit meer dan 1000 inzendingen, bewijst dat we op gebied van social en activatie in de internationale top mee draaien.'

www.redurban.nl
www.etcetera.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken