TNT Europa kiest voor mediabureau PHD Nederland

TNT Europa kiest voor mediabureau PHD Nederland
  • Bureaus
  • 30 okt 2014 @ 10:55
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediabureauPitches

PHD NL heeft het Europese TNT account gewonnen. TNT is een van de grootste leveranciers van internationale expresdiensten voor de zakelijke markt, en is recent gestart met een Europese marketing en rebranding campagne die over meer dan zestig landen wordt uitgerold.

PHD NL is verantwoordelijk voor de centrale media strategie, coördinatie naar de deelnemende landen en de lokale implementatie.

De campagne is ontwikkeld door Etcetera en de huisstijl door Design Bridge.

Patrick Molleman, Managing Director PHD : “TNT is een fantastisch bedrijf met een enorme drive en een wereldwijde scope. Het is voor PHD een voorrecht om van zo dichtbij betrokken te zijn bij de internationale uitrol van hun media allocatie. Daarnaast is het fantastisch schakelen met Etcetera op strategie en creatie.”

www.phdww.com/netherlands 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken