Touch of Didix plant avondjes uit voor Jumbo
- Bureaus
- 15 okt 2014 @ 11:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Acties
- 15 okt 2014 @ 11:16
- Redactie Bureaus
Menigeen beknibbelt erop: een gezellig avondje uit. Jumbo Supermarkten gaat klanten echter helpen om toch zo’n fijn avondje uit te beleven, zonder dat het veel geld kost. Op woensdag 8 oktober start een actie waarmee klanten flink kunnen besparen op een restaurant- of bioscoopbezoek dichtbij huis.
Vanaf oktober krijgen klanten bij Jumbo – onlangs nog uitgeroepen tot de klantvriendelijkste supermarktketen van Nederland – uitzegels bij hun boodschappen. Daarmee kunnen zij simpel en snel sparen voor korting op een avondje tafelen in een fijn restaurant of voor bioscoopkaartjes voor de nieuwste films. Om klanten veel keuze te geven, gaat Jumbo samenwerken met meer dan 1.000 restaurants en bioscopen. De restaurants variëren van gezellige pannenkoekenhuizen tot gastronomische restaurants. Voor deze actie werkt Jumbo nauw samen met Couverts en Pathé. Touch of Didix is verantwoordelijk voor het contracteren van de bioscopen alsmede voor het creëren van de bestelomgeving.
Uitzegels sparen
Klanten krijgen bij elke 10 euro aan boodschappen een uitzegel. Vijf uitzegels vormen een volle spaarkaart welke 5 euro korting oplevert. Per uitje verschilt hoeveel kaarten er kunnen worden ingeleverd. De korting kan oplopen tot 15 euro. Sparen kan tot en met 2 december. Klanten hebben tot en met 14 april 2015 om te genieten van het restaurant- of bioscoopbezoek.
Touch of Didix, een joint venture van Didix en Touch incentive marketing, bedient de B-to-B markt met een breed aanbod travel, leisure en lifestyle giftcards en vouchers, waaronder de Pathé voucher en de Restaurant Cadeaubon. Naast de reeds bestaande content ontwikkelt Touch of Didix producten op maat die geschikt zijn voor promotionele toepassingen.
www.touchofdidix.nl
www.avondjesuit.nl
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk 4 keer genomineerd voor...
- Kruidvat wil autoriteit op gebied van beauty worden
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Woedend wint Samsung Climate Solutions pitch
- Chocomel aast op samenwerking met Hak
- ING-campagne rond en in Schiphol draait om ‘unieke verhalen’
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing