FEBO en Natwerk lanceren speculaaskroket
- Bureaus
- 21 nov 2014 @ 10:05
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsFoodMerkenProductdesign
- 21 nov 2014 @ 10:05
- Redactie Bureaus
De Nederlandse snackbargigant FEBO heeft Natwerk enkele maanden geleden aangesteld als reclamebureau. Als aftrap van deze nieuwe samenwerking is woensdag de Speculaaskroket gelanceerd; een kroket met speculaasvulling. De Speculaaskroket is een ode aan de oprichter van FEBO, die het vak als banketbakker is begonnen.
Het oog viel op het Amsterdamse bureau omdat zij de afgelopen jaren hebben aangetoond effectief en opvallend werk te kunnen maken voor verschillende merken en hun eigen producten. In de Speculaaskroket komen de kwaliteiten van beide partijen naar boven.
Natwerk wordt de komende jaren verantwoordelijk voor alle strategie en creatie van FEBO. 'Een droom om voor FEBO te werken', aldus Reinier Steures, strategy partner van Natwerk.
Vanaf vrijdag 21 november is de speculaaskroket voor 1 euro te koop bij alle FEBO-filialen door het land. De actiecommercial is gemaakt met regisseur Noel Loozen van 100% Halal.
Credits:
Bureau: Natwerk
Klant: FEBO
Verantwoordelijk bij klant: Dennis de Borst (Algemeen Directeur), Ferry Stevens (Kwaliteitsmanager), Rob Hogervorst (Franchise manager), Rory van Haarlem (Marketing manager), Pim Pelser (Brand Vitamins)
Production Company 100% Halal
Director/Photographer Noël Loozen
Executive Producer Gijs Determeijer
Executive Producer Roel Oude Nijhuis
Photography Agent Anouk Dingelstad
Production Manager Lisa Snoek
D.O.P. Tim Kerbosch
Sound Lennert Hunfeld
1st AD Bo Polak
Camera Assistant Jerry de Mars
Styling & Art Lou-Lou van Staaveren
Visagie Jamila El Bouch
Production Assistant Sanne van Brunschot
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- kroket
- speculaaskroket
- commercial
- Sint
- product
- Natwerk
- snackbar
- campagne
- Sinterklaas
- bureau
- FEBO
- reclame
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing