Lassie en Epidemie introduceren Sushi Party

Lassie en Epidemie introduceren Sushi Party
  • Bureaus
  • 12 nov 2014 @ 09:26
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenCampagnesFoodActivatie

Rijstmerk Lassie introduceert met een online campagne het fenomeen Sushi Party in Nederland. De aftrap was een event met BN'ers en foodbloggers. De campagne komt uit de koker van reclamebureau Epidemie.

Bijna iedereen vindt sushi heerlijk. De meesten van ons vinden het zelfs zo lekker dat ze het veel vaker willen eten. Alleen is het best een gedoe om zelf sushi te maken en is altijd bestellen een duur alternatief. Maar het kan ook anders. Zoals in Japan. Als je daar een feestje geeft of vrienden thuis uitnodigt, maakt iedereen de sushi gewoon zelf aan tafel.

Zo’n Sushi Party kan je nu ook makkelijk thuis geven dankzij Lassie. Middels een online campagne laat Lassie Nederlanders kennis maken met deze andere manier van sushi eten. Te beginnen door vooraanstaande foodbloggers en BN'ers uit te nodigen voor de eerste Sushi Party in Nederland, waarmee tienduizenden volgers vervolgens geïnspireerd werden. Zo biedt Lassie vanaf nu een leuker en makkelijker alternatief voor thuis sushi eten.

Al sinds 1954 is Lassie de grootste en meest bekende leverancier van rijst in Nederland. Reclamebureau epidemie is als creatief partner werkzaam voor Lassie, maar ook voor merken als Lidl, AKG Headphones, Jack Daniel's, K-Swiss, Esprit en PostNL. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken