SongSpots: KPN en N=5 laten fans liedjes raden

SongSpots: KPN en N=5 laten fans liedjes raden
  • Bureaus
  • 25 nov 2014 @ 10:19
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PromotieCampagnesMuziekActies

De SongSpots-campagne van KPN en reclamebureau N=5 is een tweede fase in gegaan: zes winnaars hebben hun favoriete liedje kunnen luisteren op een bijzondere plek, waarna het nu aan de bezoekers van de KPN-website is om de liedjes te raden.

Deze campagne ging begin november van start. Om te benadrukken dat je met 4G van KPN overal in Nederland muziek kan streamen kregen zes winnaars van de SongSpots-actie de unieke kans om een nummer op de perfecte plek te gaan beluisteren.

Een plek die perfect macht met de songtitel. De winnaars hebben op de meest originele manier hun favoriete nummer gekoppeld aan een locatie die volgens hen het beste bij dat nummer past en hebben daarmee hun eigen ultieme muziekbeleving gewonnen.

Van die ultieme muziekervaringen zijn filmpjes gemaakt die nu, in de tweede fase van KPN SongSpots, op de website te zien zijn. Op de site maak je kans op zes maanden Spotify Premium of een Music Box als je kunt raden welke song de mensen in het filmpje aan het luisteren zijn. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken