Tripolis en RapidSugar gaan samenwerken
- Bureaus
- 13 nov 2014 @ 10:45
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - E-mailmarketing
- 13 nov 2014 @ 10:45
- Redactie Bureaus
Tripolis en RapidSugar hebben een samenwerkingscontract getekend. De bekende e-mail serviceprovider en het awardwinnende bureau hebben afzonderlijk al bijzondere resultaten behaald en gaan de krachten nu bundelen.
Beide bedrijven zijn opgericht in 1999 en gaan daarmee al even mee in e-mailland. Dat ze nu, 15 jaar later, samen gaan werken betekent een verbreding van het dienstenpakket voor RapidSugar en een welkome nieuwe bron van kennis en kunde voor Tripolis. Voor marketeers die (gaan) werken met de tool van Tripolis is de expertise en ervaring van RapidSugar direct in te zetten.
Bart Pluis, directeur van RapidSugar, is daar zeer over te spreken: 'Deze nieuwe samenwerking met Tripolis helpt ons om een nieuw segment in de markt aan te boren en ook daar te werken voor performance. Resultaatverbetering staat hoog op het lijstje van veel marketeers en daar willen wij zo aan bijdragen.'
Ook Joost Nienhuis, CEO bij Tripolis, is tevreden over de nieuwe stap: 'Het is heel logisch dat RapidSugar en Tripolis de handen ineen slaan om gezamenlijk de markt te bedienen. De kennis en kunde van RapidSugar sluit perfect aan bij de software van Tripolis. Samen gaan we mooie cases bouwen.'
Over Tripolis
Tripolis Solutions, opgericht in 1999, is één van de eerste Europese e-mail service providers (ESP) die technische oplossingen ontwikkelt op het gebied van e-mailmarketing, mobile marketing en social marketing. Deze en andere diensten worden geleverd via een netwerk van industry leading partners. Tripolis Solutions biedt effectieve oplossingen die opdrachtgevers helpen bij het aangaan, onderhouden en uitbouwen van belangrijke relaties.
Over RapidSugar
RapidSugar was met zijn oprichting, óók in 1999, een van de eerste e-mailbureaus in Europa. Als e-mail performancebureau helpt RapidSugar merken met het behalen van maximaal resultaat. Dat geldt voor alle onderdelen van een campagnetraject, van strategie en concepting tot executie en analyse. Met de beste performance als doel en effect.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing