UM Studios brengt wereld Bart Smit tot leven
- Bureaus
- 19 nov 2014 @ 11:45
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenCampagnesCommercialsBranding
- 19 nov 2014 @ 11:45
- Redactie Bureaus
Bart Smit is vanaf deze week op televisie te zien met de eerste uiting van haar nieuwe branding-campagne. UM Studios brengt in de nieuwe tv-commercial een mix van live-action en animatie.
In de commercial wordt de kijker meegenomen in de geanimeerde speelgoedwereld van Bart Smit, waarin de karakters maar één doel voor ogen hebben: koste wat het kost de wedstrijd winnen en een plek in het Bart Smit assortiment veroveren. In elke race kan er echter maar één winnen. De karakters die ‘verliezen’ doen dat op een spectaculaire manier. En het winnende speelgoed belandt uiteraard in de handen van een gelukkig kind. De nieuwe pay-off luidt immers: ‘Bart Smit, ’t juiste cadeau, altijd raak!’
Marnix Tellings, creative director van UM Studios: 'Fantastisch hoe we met behulp van animatie Bart Smits wereld van speelgoed vanuit het perspectief van een kind hebben kunnen vormgegeven. Het verhaal draait om de toys die geen makkelijk ‘leven’ hebben voordat ze in de winkel terecht komen. Het liefst had ik er een speelfilm van gemaakt, Pixar style. Tot in de kleinste details hebben we de productie gestuurd. Van het zelf schetsen van karakters en het schrijven van voice-over teksten tot het begeleiden van de hele productie in Nederland en Argentinië.'
De TV-campagne start deze week en loopt door tot eind december.
Credits:
Klant: Bart Smit
Verantwoordelijk bij klant: Lenny Karhof, Lenny Veerman
Creative director: Marnix Tellings
Creatie: Marnix Tellings & Jorn Dost
Account verantwoordelijke: Arthur Herpel
Strategie: Daan van Kuijeren
Sr. portfolio associate: Jasmijn Bouwmeester
AV Consultant: Judith Al
Productie animatie: Peppermellon.tv
Voice-over: Stainless sound
Productie live action: Lukkien
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing