Yourzine gaat nauw samenwerken met Experian

Yourzine gaat nauw samenwerken met Experian
  • Bureaus
  • 5 nov 2014 @ 08:39
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkPartnershipInteractieCRM

Dialoogmarketingbureau Yourzine kondigt een strategisch partnership aan met Experian, internationaal marktleider op het gebied van consumer insights, datakwaliteit en cross-channel marketing. De samenwerking met Experian biedt Yourzine een sterke, internationale partner die een efficiënte oplossing levert voor het creëren van een 360-graden klantbeeld, het verrijken van klantdata en het segmenteren van doelgroepen.

Met behulp van Experian kan Yourzine consumentengedrag zorgvuldig analyseren om een totaalbeeld te creëren van de klant. Hiermee is het voor Yourzine en haar opdrachtgevers mogelijk de juiste consumenten met het juiste aanbod op het juiste moment benaderen, ongeacht het kanaal. Samen bieden zij een totaal propositie voor de marketeer.

'Consumenten verwachten een uitstekende service, inspiratie, herkenning en relevantie. Om een consistente klantbeleving te creëren is het essentieel dat wij een 360 graden beeld van deze klant hebben', zegt Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine. 'Met de expertise en oplossingen van Experian kunnen wij dit beeld nauwkeurig en in real time invullen om 1-op-1 communicatie op maat te verzorgen en de behoeften van de klant centraal te stellen in onze strategieën en campagnes.'

Jan Louwris, sales director van Experian Marketing Services: 'Yourzine is een grote speler in de markt en groeit ook internationaal steeds sneller. Wij zijn erg onder indruk van hun portfolio en trots dat wij met onze diensten als Experian Marketing Services kunnen bijdragen aan hun campagnes. Met Experian Marketing Services ondersteunen wij Yourzine om marketing effectiviteit te maximaliseren, de winstgevendheid te versterken en de loyaliteit van klanten uit te breiden.'

Experian Marketing Services helpt organisaties hun klanten te binden in een dynamische en complexe omgeving door gebruik te maken van gebruiksklare en voorspellende Consumer Insights en Targeting, Datakwaliteit en Cross Channel Marketing. De opdrachtgevers van Experian bevinden zich in uiteenlopende bedrijfstakken zoals financiële dienstverlening, retail, postorder, telecom, utiliteit, media, verzekeringen, automotive, vrijetijdsbesteding, e-commerce, productie, vastgoed en overheid.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken