Zeeman kiest voor PR-bureau Ganbaroo

Zeeman kiest voor PR-bureau Ganbaroo
  • Bureaus
  • 26 nov 2014 @ 09:01
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PromotieMVOPRMerkenCommunicatie

Zeeman gaat samenwerken met Amsterdams PR-bureau Ganbaroo PR. De communicatie-aanpak is gericht op het verbreden van de doelgroep voor de dames- en herencollecties en het assortiment non-textiel. Voor zowel mode, ondergoed als huidhoudtextiel zal de focus voornamelijk liggen op de basics.

Mandy Meuwese van Ganbaroo PR: 'Zeeman is al decennia goed in het maken van de perfecte basics. Van mooie witte T-shirts tot het juiste basis ondergoed en van goed drogende theedoeken tot de onmisbare witte sokken! Niet alleen betaalbaar, maar ook van goede kwaliteit. Omdat nog niet iedereen Zeeman weet te vinden hiervoor, zijn wij enorm verheugd dat wij dit verhaal mogen verspreiden.'

In maart 1967 opende Jan Zeeman in Alphen aan den Rijn de deuren van zijn eerste winkel in huishoudtextiel en basiskleding. Zijn visie was: 'Goede kleding en textiel hoeft niet duur te zijn.' Die formule sloeg direct aan. Inmiddels heeft Zeeman meer dan 1.230 winkels in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Daar komen elk jaar ongeveer 70 miljoen klanten over de vloer. Het assortiment bestaat voor het grootste deel uit textiel en basiskleding voor het hele gezin. Daarnaast voert Zeeman een wisselend assortiment niet-textielproducten.

Bij Zeeman heeft maatschappelijk verantwoord ondernemen al vanaf de oprichting in 1967 de volle aandacht. Het bedrijf vindt het namelijk belangrijk goed uit te leggen 'hoe het zo GOEDkoop kan zijn'. Het is dus ook aan Ganbaroo om de boodschap te brengen dat er bij Zeeman 'met respect voor mens en milieu wordt gehandeld in de landen waarin het produceert'.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken