Boom Communicatie wint aanbesteding RDW

Boom Communicatie wint aanbesteding RDW
  • Bureaus
  • 1 dec 2014 @ 09:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentCommunicatieCampagnesMediastrategie

RDW heeft na een Europese aanbesteding Boom Communicatie gekozen als ‘prefered supplier'. Het gaat in principe om een vierjarige samenwerking.

De Europese aanbestedingsprocedure had betrekking op twee percelen: het ontwikkelen van periodieken en het ontwikkelen van nieuwe communicatiemiddelen en -campagnes. Boom Communicatie mag zich hiervoor dus de komende vier jaar prefered supplier noemen, waarbij de samenwerking elk contractjaar wordt geëvalueerd.

Luuk Schils, senior communicatieadviseur bij Boom, kijkt enorm uit naar de hernieuwde samenwerking met RDW: 'Dat de RDW ons heeft gekozen als één van winnaars van deze Europese aanbesteding, maakt het hele bureau apetrots. Het is een prachtige beloning voor alle inzet en het harde werken. Ons team is klaar voor een nieuwe samenwerking met de RDW en kan niet wachten om aan de slag te gaan.'

Eerder heeft Boom Communicatie de landelijke campagne van de RDW verzorgd over de introductie van de nieuwe kentekencard. Ook die werkzaamheden kwamen voort uit een aanbestedingstraject dat door Boom werd gewonnen. Koen Peeters, communicatieadviseur bij de RDW, zei destijds over de samenwerking: 'Boom Communicatie heeft ons geholpen nuchter, zakelijk en doelgericht naar ons project te kijken. Ze hebben het communicatieprobleem vakkundig afgepeld tot de kern en ons verrast met de uitkomst.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken