Boom Communicatie wint aanbesteding RDW
- Bureaus
- 1 dec 2014 @ 09:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ContentCommunicatieCampagnesMediastrategie
- 1 dec 2014 @ 09:01
- Redactie Bureaus
RDW heeft na een Europese aanbesteding Boom Communicatie gekozen als ‘prefered supplier'. Het gaat in principe om een vierjarige samenwerking.
De Europese aanbestedingsprocedure had betrekking op twee percelen: het ontwikkelen van periodieken en het ontwikkelen van nieuwe communicatiemiddelen en -campagnes. Boom Communicatie mag zich hiervoor dus de komende vier jaar prefered supplier noemen, waarbij de samenwerking elk contractjaar wordt geëvalueerd.
Luuk Schils, senior communicatieadviseur bij Boom, kijkt enorm uit naar de hernieuwde samenwerking met RDW: 'Dat de RDW ons heeft gekozen als één van winnaars van deze Europese aanbesteding, maakt het hele bureau apetrots. Het is een prachtige beloning voor alle inzet en het harde werken. Ons team is klaar voor een nieuwe samenwerking met de RDW en kan niet wachten om aan de slag te gaan.'
Eerder heeft Boom Communicatie de landelijke campagne van de RDW verzorgd over de introductie van de nieuwe kentekencard. Ook die werkzaamheden kwamen voort uit een aanbestedingstraject dat door Boom werd gewonnen. Koen Peeters, communicatieadviseur bij de RDW, zei destijds over de samenwerking: 'Boom Communicatie heeft ons geholpen nuchter, zakelijk en doelgericht naar ons project te kijken. Ze hebben het communicatieprobleem vakkundig afgepeld tot de kern en ons verrast met de uitkomst.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing