Esprix categorie One-to-one verbreed met marketing automation programma's
- Bureaus
- 16 dec 2014 @ 11:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Awards
- 16 dec 2014 @ 11:36
- Redactie Bureaus
De Esprixcategorie One-to-one is verbreed. Ook marketing automation programma’s kunnen meedingen naar een Award.
In Nederland zien we dat marketing automation door steeds meer organisaties omarmt wordt. Marketing automation is de techniek die het mogelijk maakt prospects individueel te benaderen, op basis van de acties die zij uitvoeren en het gedrag dat zij vertonen.
Esprix bestuurslid Ronald Velten (IBM): 'Technologie verandert onze wereld en daardoor het vak marketing op ongekende snelheid. De nieuwe technologische mogelijkheden op het gebied van marketing automation, big data, social en mobile bieden marketeers ongekende kansen. Om dit soort campagnes te belonen heeft de Esprix op verzoek van inzenders binnen de categorie One-to-one een plek gegeven aan de voorlopers op het gebied van marketing automation. Door het verbreden van deze categorie is meer differentiatie tussen de inzendingen mogelijk.'
De inschrijftermijn van Esprix 2014 is nu van start en sluit op 31 december om 17.00 uur. Er is een uitstelmogelijkheid tot 14 januari, 17.00 uur.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing