Tafel15 ontwikkelt interactieve etalage vanHaren

 Tafel15 ontwikkelt interactieve etalage vanHaren
  • Bureaus
  • 19 dec 2014 @ 07:50
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaWinkelenInstore marketing

Afgelopen zomer startte vanHaren al met fluisterende etalages en nu komen ze opnieuw met een innovatieve proef: een interactieve social media etalage in samenwerking met reclamebureau Tafel15.

De consument kan van 9 december t/m 31 december prijzen winnen door de feestelijke Facebookgame online, of op de interactieve etalageruit te spelen bij vanHaren Breda. Hiermee trekt vanHaren de belevenis van haar grote online platform door naar de winkelvloer en vergroot hiermee de stopkracht voor passerende consumenten.

Als schoenenmerk met het grootste Facebookplatform in Nederland was het voor vanHaren dé volgende stap om de online social interactie naar de fysieke winkels door te trekken. Met deze technologische en social media innovaties streeft vanHaren naar een meerwaarde voor de consument, zodat de consument op elk moment zowel online als offline moeiteloos kan schakelen in het contact met vanHaren. Ook de consument die nog niet bekend is met het Facebookplatform maakt door de etalageruit kennis met de fashionable en toegankelijke online wereld van vanHaren.

Met een uitgebreide online shop en 143 fysieke winkels zet vanHaren jaarlijks 6 miljoen paar schoenen om in Nederland. In 2013 maakte vanHaren een omzetgroei door van 5,1%.

vanHaren directie Krein Bons en Joost van Disseldorp: 'We zijn onlangs tot nr. 1 uitgeroepen in de categorie ‘Schoenen’ in de Eurib top 100 onmisbare merken in Nederland 2014. Ook zijn we dit jaar weer verkozen tot Beste winkelketen in de categorie Schoenen. Daar zijn wij ontzettend trots op! VanHaren gaat verder dan alleen trendy schoenen met de beste kwaliteit- prijsverhouding. Consumenten denken niet in kanalen maar in merken. Het is dan ook belangrijk dat de consument op elk moment zowel online als offline moeiteloos kan schakelen in het contact met vanHaren.'

De online social integratie van de winkelruit is ontwikkeld in samenwerking met Reclamebureau Tafel15 uit Amsterdam. Tafel15 verzorgt sinds augustus 2011 de moderation en activaties op Facebook voor vanHaren binnen de relevantie van het thema ‘Footnews’. Hiermee zorgde Tafel15 er voor dat vanHaren sindsdien ruim 92.000 trouwe vriendinnen heeft die midden in de doelgroep vallen.

www.vanharen.nl
www.tafel15.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken