Unilever schuift Europees Bertolli-account van Mother (Londen) naar Joe Public (Amsterdam)
- Bureaus
- 19 dec 2014 @ 07:57
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Pitches
- 19 dec 2014 @ 07:57
- Redactie Bureaus
Na een succesvolle samenwerking van zo'n 2,5 jaar tussen Joe Public en Bertolli in Nederland, brengt Unilever het gehele Europese Bertolli account onder bij Joe Public Take-Away Advertising.
Het Europese account zat hiervoor bij Mother Londen. Brand leader Dimitris Selitsanos heeft besloten om op basis van de goede ervaringen van het Nederlandse team de ontwikkeling van de nieuwe Europese campagne en de uitrol in diverse landen onder te brengen bij Joe Public. Op dit moment wordt gewerkt aan de ontwikkeling van het geïntegreerde pan-Europese communicatieplatform.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing