Vrouwen in Marketing en Communicatie stopt ermee

Vrouwen in Marketing en Communicatie stopt ermee
  • Bureaus
  • 23 dec 2014 @ 11:52
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingCongresEvenement

Opmerkelijke ontwikkeling bij Vrouwen in Marketing en Communicatie (VMC). Na 25 jaar gooit de organisatie de handdoek.

Willemijn Kaptein, Bestuurslid en Coordinator Online Team VMC zegt dit op de website van VMC: 'Ondanks de uitgebreide zoektocht, binnen en buiten het netwerk, naar opvolgers van commissieleden en bestuursleden is het niet gelukt het voortbestaan van het netwerk veilig te stellen. Het bestuur van VMC ziet zich, na raadpleging van de leden, genoodzaakt om de opheffing van vereniging en stichting VMC voor te bereiden. Eind januari wordt daar met de leden van vereniging VMC vorm aan gegeven. Het bestuur houdt de mogelijkheid open dat een deel van het netwerk doorgaat onder de vleugels van een zusterorganisatie.'

De timing van de berichtgeving is ronduit curieus. Op 15 januari viert VMC (25 jaar) samen met PIM (30 jaar) een lustrumcongres en -feest. 

www.vmc.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken