Alfred maakt nieuwe campagne voor Basic-Fit
- Bureaus
- 9 jan 2015 @ 13:13
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsDoelgroepenMerkenReclame
- 9 jan 2015 @ 13:13
- Redactie Bureaus
Basic-Fit heeft een nieuwe strategie met bijbehorende nieuwe campagne, ontwikkeld door Alfrred International. Uitgangspunt is het Flex-abonnement, waarmee klanten zich niet langdurig aan de sportschool hoeven te binden.
Per 1 januari is er een maandelijks te stoppen of te pauzeren Flex-abonnement gelanceerd, en gaan alle vestigingen vanaf nu doordeweeks al om 07:00 uur open. Dag en nacht sporten is al bij steeds meer clubs mogelijk en er zijn bij Basic-Fit op elk uur van de dag groepslessen te volgen. Hiermee speelt Basic-Fit nadrukkelijk in op de wensen van de sporter anno 2015.
De afgelopen twee jaar voerde Basic-Fit campagne met Tatjana in de hoofdrol. Rene Moos, CEO van Basic-Fit: 'De campagne met Tatjana heeft ons veel goeds gebracht. Maar we willen nu doorpakken, om Basic-Fit in alle landen waar we actief zijn met eenzelfde campagne verder op de kaart te zetten.'
Basic-Fit heeft in enkele jaren een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt en heeft als marktleider in Nederland en België het doel om fitness te democratiseren. Dit gebeurt door het sporten zo betaalbaar, makkelijk en leuk mogelijk te maken.
Om deze missie te onderstrepen lanceert Basic-Fit een nieuwe campagne met een nieuw hoofdpersoon: The Liberator. Hij is groot fan van onze sportclub, bevrijdt consumenten letterlijk van onvoordelige voorwaarden en beperkingen en brengt ze naar Basic-Fit.
De nieuwe campagne van Basic-Fit is ontwikkeld in samenwerking met Alfred International en is vanaf deze maand te zien in Nederland en België.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing