Alfred maakt nieuwe campagne voor Basic-Fit

Alfred maakt nieuwe campagne voor Basic-Fit
  • Bureaus
  • 9 jan 2015 @ 13:13
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsDoelgroepenMerkenReclame

Basic-Fit heeft een nieuwe strategie met bijbehorende nieuwe campagne, ontwikkeld door Alfrred International. Uitgangspunt is het Flex-abonnement, waarmee klanten zich niet langdurig aan de sportschool hoeven te binden.

Per 1 januari is er een maandelijks te stoppen of te pauzeren Flex-abonnement gelanceerd, en gaan alle vestigingen vanaf nu doordeweeks al om 07:00 uur open. Dag en nacht sporten is al bij steeds meer clubs mogelijk en er zijn bij Basic-Fit op elk uur van de dag groepslessen te volgen. Hiermee speelt Basic-Fit nadrukkelijk in op de wensen van de sporter anno 2015.

De afgelopen twee jaar voerde Basic-Fit campagne met Tatjana in de hoofdrol. Rene Moos, CEO van Basic-Fit: 'De campagne met Tatjana heeft ons veel goeds gebracht. Maar we willen nu doorpakken, om Basic-Fit in alle landen waar we actief zijn met eenzelfde campagne verder op de kaart te zetten.'

Basic-Fit heeft in enkele jaren een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt en heeft als marktleider in Nederland en België het doel om fitness te democratiseren. Dit gebeurt door het sporten zo betaalbaar, makkelijk en leuk mogelijk te maken.

Om deze missie te onderstrepen lanceert Basic-Fit een nieuwe campagne met een nieuw hoofdpersoon: The Liberator. Hij is groot fan van onze sportclub, bevrijdt consumenten letterlijk van onvoordelige voorwaarden en beperkingen en brengt ze naar Basic-Fit. 

De nieuwe campagne van Basic-Fit is ontwikkeld in samenwerking met Alfred International en is vanaf deze maand te zien in Nederland en België. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken