Campagne Indie voor cocktailmerk Hiding in Plain Sight

Campagne Indie voor cocktailmerk Hiding in Plain Sight
  • Bureaus
  • 15 jan 2015 @ 11:06
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMerkenReclame

De Amsterdamse cocktailmakers Hiding in Plain Sight hebben reclamebureau INDIE Amsterdam gevraagd het verhaal van hun merk internationaal te verspreiden. De film 'Dashes' is het eerste resultaat.

'Hiding in Plain Sight (HPS) noemt zichzelf 'Occasional Creators of Memorable Evenings', dat sprak ons enorm aan', zegt Joris Kang'eri, Creative Director bij INDIE. Dat mondde uit in de commercial 'Dashes'.

Credits

Bureau: INDIE Amsterdam
Productiemaatschappij: Czar jr.
Regie: Eché Janga
Productie: Marius van de Weerd
Productieassistant: Tessel Schole
Geluid en muziek: Studio de Keuken 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken