Lode Schaeffer wint Coq de Grand Honneur

Lode Schaeffer wint Coq de Grand Honneur
  • Bureaus
  • 27 jan 2015 @ 12:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardReclameMakers

De haantjes zijn bekend! Maandagavond reikte het Genootschap voor Reclame (GVR) in Amsterdam drie Coqs d'Honneur uit. Deze jaarprijzen van verdienste gingen naar Ton Schoonderbeek (Mindshare), Barbera Wolfensberger (FHV BBDO) en Mark Woerde (Lemz). De oeuvreprijs Coq de Grande Honneur is uitgereikt aan Lode Schaeffer van reclamebureau Indie.

Schaeffer is al sinds jaar en dag een gezichtsbepalende man in de Nederlandse reclamewereld. De drie 'gewone' Hanen hebben zich bij uitstek het afgelopen jaar geprofileerd. Zo was Mark Woerde met de Sweetie-campagne van zijn bureau Lemz de grote winnaar in Cannes. 

Maandag werd ook de Jonge Haan uitgereikt. Die ging naar Marten Blankesteijn, mede-oprichter van Blendle. Hij versloeg de twee andere genomineerden, Reinier Steures (Natwerk, RA*W) en Mark van der Heijden, die als 'Backpacker Intern' over de hele wereld reisde. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken