Selmore wint Gouden Loeki 2014 met Buddyhond KNGF

Selmore wint Gouden Loeki 2014 met Buddyhond KNGF
  • Bureaus
  • 15 jan 2015 @ 00:12
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsTelevisie

De twintigste winnaar van de Ster Gouden Loeki is Buddyhond van KNGF Geleidehonden en reclamebureau Selmore. Het is de eerste keer dat KNGF Geleidehonden er met dé publieksprijs voor reclame vandoor gaat. De adverteerder en het reclamebureau ontvingen de prijs uit handen van Arian Buurman, algemeen directeur Ster.

Arian Buurman: 'Commercials met dieren waren in 2014 erg populair bij het Nederlands publiek. En deze mooie ‘Buddyhond’ gaat uiteindelijk met de prijs naar huis. Ik feliciteer KNGF Geleidehonden en Selmore van harte met de Ster Gouden Loeki 2014.'

De top 5 van de Ster Gouden Loeki 2014

  1. KNGF Geleidehonden met ‘Buddyhond’ (Selmore)
  2. Bol.com met ‘Flappie’ (Etcetera)
  3. Jumbo met ‘Moestuin’ (Alfred)
  4. GAMMA met ‘Klushondje’ (Joe Public)
  5. Bol.com met ‘Kijk: zwarte Piet!’ (Etcetera) 

De 19 Ster Gouden Loeki winnaars van de afgelopen jaren

KLM ‘Zwanen’ (1995), Rolo ‘Olifant’ (1996), Melkunie ‘Bommetje’ (1997), Calvé Pindakaas ‘Goal!’ (1998), Gouden Gids ‘Haai’ (1999), Dommelsch ‘Archeoloog’ (2000), Centraal Beheer Achmea ‘Rio’ (2001), Calvé Pindakaas ‘Voetballertje’ (2002), Amstel ‘Klussen’ (2003), Centraal Beheer Achmea ‘Leeuw’ (2004), Planet Internet ‘Moderne Technieken’ (2005), Centraal Beheer Achmea ‘Acupunctuur’ (2006), KPN ‘Goeiemoggel’ (2007), SP ‘Thuiszorg’ (2008), Heineken ‘Walk-in Fridge’ (2009), Calvé Pindakaas ‘Pietertje’ (2010), T-Mobile ‘Altijd Samen’ (2011), ‘Lekker lang bellen’(2012) en a.s.r. ‘Olli’ (2013).

www.welovereclame.nl/gouden-loeki
www.ster.nl



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken