SuperHeroes breidt uit met McPherson en Dekker
- Bureaus
- 15 jan 2015 @ 10:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaGraphicStrategieInteractie
- 15 jan 2015 @ 10:39
- Redactie Bureaus
Met de opening van de vestiging in New York en nieuwe internationale campagnes voor onder andere LG, Converse en Asus, versterkt creatief bureau SuperHeroes haar team met twee nieuwe aanwinsten: designer Scott McPherson en strateeg Marieke Dekker.
Deze maand voegt motion graphics designer Scott McPherson, alias 'MCPHERSO', zich bij het SuperHeroes team in Amsterdam. De Canadese designer werkte eerder voor merken als Virgin Mobile, Motorola en Rockport. Naast zijn commerciële werk produceert de hiphop- en skate-fan ook uitgesproken en door popcultuur geïnspireerd werk voor musici, en doet hij exposities met zijn 3D-illustraties.
Strateeg Marieke Dekker is de andere nieuwe aanwinst. Dekker komt van BSUR, waar ze werkte op klanten als Libresse/Bodyform, Tata Motors, Vodafone en Cosmopolitan.
Scott McPherson: 'SuperHeroes staat bekend om z’n hoge kwaliteit en eigenzinnige werk. Dit uit zich niet alleen in hun klanten, maar ook in de bureaucultuur. Ik kijk er erg naar uit om deel uit te maken van deze getalenteerde, internationale groep mensen.'
Marieke Dekker: 'Naast de consequent slimme kijk op effectieve merkcommunicatie, heeft het bureau ook een hele sterke innovatiecultuur. Het is geweldig om deel uit te maken van een team dat niet bang is om de creatieve grenzen op te zoeken.'
Django Weisz Blanchetta, oprichter en Managing Director, SuperHeroes: 'Met de opening van ons nieuwe kantoor in New York en onze Aziatische activiteiten, is SuperHeroes op weg om zich als wereldspeler te vestigen in de internationale creatieve industrie. Deze talenten zijn met hun frisse en onverschrokken blik een waardevolle toevoeging aan ons team van superhelden.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing