SuperHeroes breidt uit met McPherson en Dekker

SuperHeroes breidt uit met McPherson en Dekker
  • Bureaus
  • 15 jan 2015 @ 10:39
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaGraphicStrategieInteractie

Met de opening van de vestiging in New York en nieuwe internationale campagnes voor onder andere LG, Converse en Asus, versterkt creatief bureau SuperHeroes haar team met twee nieuwe aanwinsten: designer Scott McPherson en strateeg Marieke Dekker.

Deze maand voegt motion graphics designer Scott McPherson, alias 'MCPHERSO', zich bij het SuperHeroes team in Amsterdam. De Canadese designer werkte eerder voor merken als Virgin Mobile, Motorola en Rockport. Naast zijn commerciële werk produceert de hiphop- en skate-fan ook uitgesproken en door popcultuur geïnspireerd werk voor musici, en doet hij exposities met zijn 3D-illustraties.

Strateeg Marieke Dekker is de andere nieuwe aanwinst. Dekker komt van BSUR, waar ze werkte op klanten als Libresse/Bodyform, Tata Motors, Vodafone en Cosmopolitan.

Scott McPherson: 'SuperHeroes staat bekend om z’n hoge kwaliteit en eigenzinnige werk. Dit uit zich niet alleen in hun klanten, maar ook in de bureaucultuur. Ik kijk er erg naar uit om deel uit te maken van deze getalenteerde, internationale groep mensen.'

Marieke Dekker: 'Naast de consequent slimme kijk op effectieve merkcommunicatie, heeft het bureau ook een hele sterke innovatiecultuur. Het is geweldig om deel uit te maken van een team dat niet bang is om de creatieve grenzen op te zoeken.'

Django Weisz Blanchetta, oprichter en Managing Director, SuperHeroes: 'Met de opening van ons nieuwe kantoor in New York en onze Aziatische activiteiten, is SuperHeroes op weg om zich als wereldspeler te vestigen in de internationale creatieve industrie. Deze talenten zijn met hun frisse en onverschrokken blik een waardevolle toevoeging aan ons team van superhelden.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken