Carbonell na 10 jaar terug met tv-commercial
- Bureaus
- 12 feb 2015 @ 12:07
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsFoodMerkenReclame
- 12 feb 2015 @ 12:07
- Redactie Bureaus
Olijfoliemerk Carbonell is voor het eerst in een decennium terug op televisie met een nieuwe commercial. Het bedrijf mikt op gezonde voeding, onder meer met het nieuwe product Carbonell Olys. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Brand Builders.
Carbonell Olys bevat essentiële vetzuren die nodig zijn voor een gezonde ontwikkeling en groei van kinderen: Omega 3 DHA en EPA zijn goed voor het hart. Olys is hiermee goed voor het hele gezin. Met Olys zet Carbonell een belangrijke stap in de toekomst waarbij gezondheid centraal staat. Om de consument te informeren over de nieuwe gezonde olie is vanaf deze week een nieuwe Carbonell-commercial te zien op televisie. Daarmee is Carbonell na een afwezigheid van ruim 10 jaar weer zichtbaar via tv-reclame.
De hoofdrol in de commercial wordt ingenomen door Meike Meinhardt, moeder van twee kinderen en voedingsdeskundige van Carbonell. Als actief en druk gezin met twee opgroeiende kinderen is een gezonde maaltijd belangrijk. Met Olys maakt Meike daarom de maaltijd iedere dag weer een scheutje gezonder.
'Gezond eten is een belangrijke voedingstrend', zegt Frans van Rooijen, brandmanager van Carbonell. 'De vraag naar gezonde oliën groeit dan ook al jaren. Daarom doen wij continu onderzoek en investeren wij met Carbonell in innovaties op het gebied van gezondheid. Dit levert niet alleen kennis maar ook nieuwe producten op zoals Carbonell Olys, een gezonde olie voor het hele gezin, uniek in het oliënschap. De commercial helpt Carbonell - naast de inzet van andere middelen - te herpositioneren op gezondheid, terwijl wij de propositiebekendheid van Olys verhogen.'
De commercial is gecreëerd door reclamebureau Brand Builders. 'Meike heeft samen met haar kinderen de hoofdrol in deze 360 graden campagne', vertelt directeur/strateeg Jan Willem Dekker. 'Ze vertelt het verhaal van een druk gezin en laat zien dat Carbonell Olys haar iedere dag helpt om gezond te eten. De commercial heeft een frisse en echte stijl die past bij Carbonell.'
De campagne is van start gegaan op 11 februari en zal ook in het najaar op tv en online goed zichtbaar zijn. Naast de tv-commercial wordt de campagne ook ondersteund middels een shopper activatie, sampling, een refund actie en online.
Credits
Bureau: Brand Builders
Productiemaatschappij: Wenneker
Media inkoop: Vizeum
Online: NR6
PR: Winkelman Van Hessen
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- voeding
- gezond
- campagne
- gezondheid
- food
- marketing
- product
- commercial
- olie
- Carbonell
- merk
- olijfolie
- reclame
- Brand Builders
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing