Epidemie maakt Total-campagne 'Waar tank jij aan?'
- Bureaus
- 27 feb 2015 @ 12:03
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesActiesReclameMerken
- 27 feb 2015 @ 12:03
- Redactie Bureaus
Total is gestart met een nieuwe campagne: 'Waar tank jij aan?' Doel is het vergroten van het aantal leden van de Total Club. Het Amsterdamse reclamebureau Epidemie ontwikkelde deze actiegerichte campagne.
De Total Club is bedoeld voor mensen die van snel sparen en veel voordeel houden. Dat zijn er in een land als Nederland natuurlijk heel veel. Ook niet heel gek dus dat deze club de laatste maanden snel gegroeid is. Om nog meer mensen kennis te laten maken met de voordelen van de Total Club, ontwikkelde Epidemie een speciale campagne.
De belangrijkste redenen voor ieder clublid zijn dat je relatief snel een leuk uitje, cadeau of zelfs gratis tankbeurt bij elkaar tankt. Bij het tanken van Excellium gaat dit zelfs dubbel zo snel. Daarnaast spaar je ook nog voor je favoriete voetbalclub en profiteer je een aantal weken per jaar van Total assistance, de gratis pechhulpdienst.
Wat is dan een beter moment dan tijdens het tanken te denken waar je voor spaart? Daarom introduceert Epidemie voor Total de 'Tankwolk'. De campagne is inmiddels van start gegaan en loopt tot eind april 2015.
Credits
Opdrachtgever: Total
Medium: P.O.S, huis-aan-huis, outdoor & online
Bureau: Epidemie
Verantwoordelijk cliënt: Wendela Paagman, Romy Piacenza
Fotografie: Martin Dijkstra
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing