JWT AMsterdam trapt af met BMW-campagne 'Omkijken'

JWT AMsterdam trapt af met BMW-campagne 'Omkijken'
  • Bureaus
  • 9 feb 2015 @ 10:45
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMerkenReclame

Wanneer keek u voor het laatst om? Deze eenvoudige vraag stelt reclamebureau JWT Amsterdam in de nieuwe tv-commercial voor automerk BMW. De campagne is inmiddels op televisie te zien.

'Het is een klein moment', zo omschrijft JWT Amsterdam de campagne. 'Je bent je er eigenlijk niet eens echt bewust van. Maar iedereen die het ziet, zal het herkennen. Een haast onbewuste beweging die je niet kunt tegenhouden: omkijken na het uitstappen.'

Dit subtiele moment is de inspiratiebron geweest voor JWT Amsterdam. Het levert een 'echte' BMW-campagne op die de bekende pay-off 'BMW maakt rijden geweldig' tot leven brengt. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken