Merktroubadour wint PR-account VANMOOF

Merktroubadour wint PR-account VANMOOF
  • Bureaus
  • 19 feb 2015 @ 12:28
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRCommunicatiePitchesPromotieMerken

VANMOOF, het internationaal bekende fietsenmerk van Nederlandse bodem, brengt haar content- en PR-werkzaamheden vanaf heden onder bij Merktroubadour. Het PR- en contentbureau gaat zich buigen over alle nationale PR-werkzaamheden. Beide partijen gaan een pilotperiode aan van drie maanden.

De samenwerking tussen VANMOOF en Merktroubadour concentreert zich in eerste instantie op het creëren van relevante content rondom aanstaande productinnovaties. De content wordt te zijner tijd verspreid onder diverse mediagroepen waaronder, op relevantie gekozen, bloggers, influencers en journalisten. Taco Carlier, mede-oprichter VANMOOF, is op voorhand blij met de samenwerking en kijkt uit naar de beoogde successen.

Mede-oprichter Merktroubadour Rianne de Vries is trots dat zij VANMOOF aan het portfolio van het nog jonge bureau mag toevoegen: 'Samenwerken met zo’n oprecht merk dat gelooft in de kracht van storytelling is voor ons PR-specialisten fantastisch. We zien veel kansen voor VANMOOF en daar gaan we per direct mee aan de slag', aldus De Vries.

VANMOOF is in 2009 opgericht door de Nederlandse ondernemers Ties en Taco Carlier en is in zes jaar tijd uitgegroeid tot een succesvol internationaal fietsenmerk. Het bedrijf heeft als doel stadsbewoners wereldwijd snel, comfortabel en in stijl door de stad te laten fietsen. VANMOOF werkt samen met marktleiders als ABUS en Philips en is bekroond met diverse internationale prijzen voor innovatief en functioneel ontwerp, waaronder Eurobike award, de Nederlandse Dutch Design Award en Red Dot Design Award. Het merk wordt in 39 steden over de hele wereld verkocht.

Het PR- en contentbureau Merktroubadour is in maart 2014 opgericht door PR-specialisten Rianne de Vries en Oscar den Ouden. Het bureau brengt merkverhalen op creatieve wijze onder de aandacht van de doelgroep en werkt daarvoor vaak samen met reclame- en mediabureaus. Gelijk een troubadour werkt Merktroubadour niet vanuit één vaste locatie, maar vaak vanuit de vestiging van de opdrachtgever of bureaus met wie zij samenwerken.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken