Ogilvy & Mather wint pitch Nestlé

Ogilvy & Mather wint pitch Nestlé
  • Bureaus
  • 24 feb 2015 @ 00:17
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenFoodKlantenPitchesCampagnes

Nestlé heeft na een uitgebreide bureau-oriëntatie gekozen voor Ogilvy & Mather Amsterdam als het nieuwe digital agency voor de merken Maggi en Nescafé. Nestlé beschouwt Ogilvy als de juiste strategische en creatieve partner om haar ambities te realiseren.

Ogilvy & Mather is er volgens Nestlé het beste in geslaagd om strategisch goed onderbouwde creatieve concepten te ontwikkelen. Campagnes waarmee de merkessentie van Maggi en Nescafé op een onderscheidende ‘eigen’ manier tot leven gaat komen. De eerste twee campagnes gaan volgende maand al van start. 

In de afgelopen twee jaar haalde Ogilvy & Mather Amsterdam meerdere grote nationale en internationale klanten binnen, waaronder Center Parcs, KPN en Philips Lighting. Nestlé is een nieuwe grote aanwinst in het klantportfolio. 

Het merk Maggi koos eerder deze maand ook al een communicatie- en PR-bureau, te weten Porter Novelli

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken