ORAM kiest voor Van Santen Netwerk

ORAM kiest voor Van Santen Netwerk
  • Bureaus
  • 20 feb 2015 @ 06:48
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Visual idZakelijkKlanten

ORAM, het grootste B2B-netwerk van Amsterdam, heeft Van Santen Netwerk gekozen voor het ontwikkelen van een nieuwe visuele identiteit. Met het doel ORAM te positioneren als dé ondernemersvereniging van Amsterdam. De nieuwe website werd deze week gelanceerd tijdens de eigen winterborrel.

Als grootste zakelijke netwerk van Groot-Amsterdam maakt ORAM zich sterk voor een gunstig ondernemersklimaat, effectieve lobby en inspirerende ontmoetingen. Met 600 actieve leden is ORAM een veelzijdig netwerk. Van metaalbedrijf tot advocatenkantoor, ZZP tot multinational, DGA tot facility-manager. Jaarlijks organiseert ORAM meer dan 50 bijeenkomsten. Een interessante mix van businesslunches, netwerkborrels en kennissessies.

Geworteld in Amsterdam heeft ORAM de positie om met een sterke lobby de ondernemers daar vooruit te helpen. Denk aan bereikbaarheid, parkeerbeleid, bestemmingsplannen, veiligheid en vermindering van regeldruk. En als branchevereniging voor de haven zit ORAM aan tafel met alle belangrijke beslissers en draagt direct bij aan een gezonde groei van de haven. Zo zet ORAM zich in voor een klimaat waar ondernemers hun ambities kunnen waarmaken. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken