AutoRAI kiest voor Weber Shandwick
- Bureaus
- 17 mrt 2015 @ 11:22
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRPromotieEvenementPitches
- 17 mrt 2015 @ 11:22
- Redactie Bureaus
Amsterdam RAI heeft PR- en communicatiebureau Weber Shandwick gekozen om te ondersteunen bij de campagne van de AutoRAI 2015. Aan de keuze ging een pitch tussen drie PR-bureaus vooraf.
De AutoRAI vindt dit jaar voor de 59e keer plaats in de RAI, van 17 tot en met 26 april. Het thema voor de campagne van dit jaar is ‘Discover your Drive’. Weber Shandwick zal, in lijn met dit thema, voorafgaand aan de beurs een vernieuwende, digitale activatie uitrollen. Het bureau is daarbij verantwoordelijk voor zowel het creatieve concept en de volledige productie alsook de PR- en publiciteitsaanpak eromheen.
Bezoekers van de AutoRAI worden dit jaar uitgenodigd om hun meest ultieme auto te ontdekken. In lijn met het thema lanceert de autobeurs een online tool, bedacht en ontwikkeld door Weber Shandwick, waarmee de bezoeker in staat wordt gesteld dit te doen. Amsterdam RAI koos, in samenwerking met de werkgroep bestaande uit marcom-verantwoordelijken bij auto-importeurs, het concept als het winnende idee van de pitch.
Rikkert Graat, Sr. Marketing Communicatie Manager Automotive bij Amsterdam RAI: 'Weber Shandwick presenteerde een idee waarmee wij op een vernieuwende en interactieve manier het publiek kunnen bereiken en betrekken bij de AutoRAI 2015 waar innovatie en beleving een belangrijke rol spelen. We kijken ernaar uit de activatie samen met Weber Shandwick succesvol uit te rollen.'
AutoRAI, het grootste auto-evenement van Nederland, toont autonieuws en biedt veel autobeleving. Het evenement wordt georganiseerd door Amsterdam RAI onder auspiciën van RAI Vereniging. De 2015-editie van AutoRAI is de 59ste en wordt gehouden van 17 tot en met 26 april 2015 in de RAI. Op 16 april is de persdag, officiële opening, Fleetownersdag en ‘s avonds de Exclusive Preview.
Weber Shandwick is één van ‘s werelds meest toonaangevende adviesbureaus voor public relations, public affairs en communicatiemanagement. Weber Shandwick heeft wereldwijd meer dan 81 kantoren in 40 landen en daarbij een netwerk van partners waarmee het totale netwerk verder wordt uitgebreid naar meer dan 121 kantoren in 81 landen. Het Nederlandse hoofdkantoor van Weber Shandwick is gevestigd in Den Haag en verdeeld over gespecialiseerde teams voor Corporate Communicatie, Consumer Marketing, Digital en Public Affairs.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- autobeurs
- campagne
- communicatie
- Discover your Drive
- RAI
- marketing
- beurs
- Weber Shandwick
- promotie
- PR
- Amsterdam RAI
- AutoRAI
- automotive
- event
- auto
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing