BuroSix doet marketing-PR voor Travel Portland

BuroSix doet marketing-PR voor Travel Portland
  • Bureaus
  • 16 mrt 2015 @ 13:41
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRCommunicatiePromotie

Travel Portland, het Amerikaanse verkeersbureau voor de stad Portland in Oregon, heeft na een uitgebreide selectieprocedure gekozen voor BuroSix als PR- en marketingpartner. Travel Portland wil met deze aanstelling haar naamsbekendheid als vakantiebestemming bij haar doelgroep vergroten. BuroSix gaat dit realiseren door middel van samenwerkingen met (online) media en deelname aan evenementen.

'We hebben voor BuroSix gekozen vanwege de beste allround fit. Ze hebben uitstekende ervaring in de reisbranche en sterke kwaliteiten in PR, social media, marketing en events. Bovendien krijgen we een sterk team van professionals die alles op alles zetten om onze doelen in Nederland te bereiken', aldus Karen Viehoever, International Tourism Manager Europe bij Travel Portland.

Vincent van Leeuwen, Managing Director BuroSix: 'Wij zijn ontzettend trots dat wij, naast onze huidige klant Oregon, nu ook haar grootste stad Portland aan onze klantenportefeuille mogen toevoegen. We kijken er naar uit om deze fantastische stad bij een breed publiek onder de aandacht te brengen.'

Portland is een unieke stad vergeleken met andere steden in de VS. De inwoners zijn artistiek, leven gezond en zijn sportief. De stad kent de slogan: ‘Keep Portland Weird’. Met hippe wijken als Alberta Art District en Pearl District is Portland een stad waar je verschillende galerieën, tweedehands winkels, goede biologische restaurants en micro-bierbrouwerijen of urban wineries vindt. De stad geldt als fietshoofdstad van de VS.

Portland is een gateway naar de veelzijdige natuur en activiteiten die de staat Oregon te bieden heeft. Binnen een autorit van 90 minuten ben je bij de prachtige kustlijn, of de besneeuwde bergtop van Mount Hood. Onderweg rij je langs de Columbia River Gorge, waar de op één na hoogste waterval van Amerika te zien is, de Multnomah Falls.

Al sinds 1987 houdt BuroSix zich bezig met het ontwikkelen en implementeren van PR- en communicatie-strategieën, zowel op nationaal als internationaal niveau. Het vertegenwoordigen van bestemmingen is één van haar specialiteiten, daarnaast werkt BuroSix voor diverse lifestyle klanten.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken