Nieuwe campagne van Plus claimt 'Vrolijkst Pasen'
- Bureaus
- 24 mrt 2015 @ 09:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesActivatieReclameInteractie
- 24 mrt 2015 @ 09:33
- Redactie Bureaus
Deze week lanceert supermarktketen Plus zijn nieuwe paascampagne 'Vrolijkst Pasen'. Reclamebureau Doom & Dickson is 'hoofdaannemer' van deze campagne, interactief bureau Energize tekende voor de online doorvertaling.
In de tv-commercial van Doom & Dickson zien we hoe Plus-medewerkers met verschillende paasproducten de vrolijkste bordjes samenstellen. Energize vertaalde dit naar een actiesite vol inspirerende content.
Op Plus.nl/pasen vindt de klant een greep uit het rijke paasassortiment van de supermarkt en ontdekt hij spelenderwijs hoe je met deze ingrediënten vrolijke bordjes op tafel zet. En natuurlijk ook hoe je de paastafel kan aankleden. Om traffic naar de site te genereren werden diverse vormen van online advertising en social media posts ontwikkeld.
Berber Hoekstra, strategy planner bij Energize: 'Met deze "Vrolijkst Pasen"-campagne zetten we de lijn voort die we met de kerstcampagne hebben ingezet voor Plus. We activeren consumenten om de feestdagen nét even anders aan te pakken dan ze misschien gewend zijn.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Plus
- campagne
- Pasen
- Vrolijkst Pasen
- ontbijt
- online
- Doom & Dickson
- activatie
- Energize
- actie
- feestdagen
- supermarkt
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing