Nieuwe campagne van Plus claimt 'Vrolijkst Pasen'

Nieuwe campagne van Plus claimt 'Vrolijkst Pasen'
  • Bureaus
  • 24 mrt 2015 @ 09:33
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesActivatieReclameInteractie

Deze week lanceert supermarktketen Plus zijn nieuwe paascampagne 'Vrolijkst Pasen'. Reclamebureau Doom & Dickson is 'hoofdaannemer' van deze campagne, interactief bureau Energize tekende voor de online doorvertaling.

In de tv-commercial van Doom & Dickson zien we hoe Plus-medewerkers met verschillende paasproducten de vrolijkste bordjes samenstellen. Energize vertaalde dit naar een actiesite vol inspirerende content.

Op Plus.nl/pasen vindt de klant een greep uit het rijke paasassortiment van de supermarkt en ontdekt hij spelenderwijs hoe je met deze ingrediënten vrolijke bordjes op tafel zet. En natuurlijk ook hoe je de paastafel kan aankleden. Om traffic naar de site te genereren werden diverse vormen van online advertising en social media posts ontwikkeld. 

Berber Hoekstra, strategy planner bij Energize: 'Met deze "Vrolijkst Pasen"-campagne zetten we de lijn voort die we met de kerstcampagne hebben ingezet voor Plus. We activeren consumenten om de feestdagen nét even anders aan te pakken dan ze misschien gewend zijn.' 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken