Nicole Kidman in reclamecampagne van Etihad Airways

 Nicole Kidman in reclamecampagne van Etihad Airways
  • Bureaus
  • 16 mrt 2015 @ 00:19
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Commercials

Filmster Nicole Kidman is het gezicht en de stem van 'Flying Reimagined', de nieuwe marketingcampagne van de luchtvaartmaatschappij Etihad Airways. Peter Baumgartner, Chief Commercial Officer van Etihad Airways: 'Kidman was de perfecte keuze voor ons. Ze belichaamt verfijndheid, intelligentie, originaliteit en elegantie. Allemaal waarden die de basis vormen van ons merk.'

Etihad Airways heeft de nieuwe internationale marketingcampagne gelanceerd met de première van de nieuwe televisiespot in Abu Dhabi. Die zal op televisie en via social media te zien zijn in versies van 60 seconden en van 30 seconden. Beelden verschijnen ook in print, digitaal en buitenshuis. In Nederland is de commercial op CNN te zien.
 


De spot werd opgenomen aan boord van Etihad Airways’ Airbus A380 en op locaties in de hele wereld, waaronder Abu Dhabi, Marseille en Praag. De spot toont ook digitaal ontworpen beelden van Nicole Kidman in het Louvre in Abu Dhabi. Dat museum gaat binnenkort open.

Het verhaal werd geïnterpreteerd en visueel vertaald door Anthony Atanasio en Valerie Martinez. Dit regisseurskoppel creëerde de afgelopen zes jaar een aantal visueel gedurfde films voor grote internationale merken.

www.etihad.com

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken