Overhandiging eerste exemplaar SAN Jaarboek 2014

Overhandiging eerste exemplaar SAN Jaarboek 2014
  • Bureaus
  • 6 mrt 2015 @ 10:14
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Tijdens een bijeenkomst op 5 maart 2015 voor juryleden, sponsors en relaties bij de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht, heeft SAN voorzitter Paul Geraeds het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2014 uitgereikt aan de inspirerende gastspreker Margriet Sitskoorn, hoogleraar klinische neuropsychologie aan de Universiteit van Tilburg.

In het kader van het thema van dit SAN Jaarboek 2014  DURF TE DELEN heeft Margriet Sitskoorn ons deelgenoot gemaakt met haar visie op dit thema en de oer behoeftes van de mens om te delen. Margriet is bekend door onder meer het TV programma de Nationale IQ test en boeken op haar vakgebied zoals Passies van het brein.  

Kunst-illustrator Max Kisman tekent voor de illustraties van onder meer de cover van dit Jaarboek. Samen met conceptmakers Henny van Eck en Toine Al zet hij hiermee een naslagwerk neer van het beste reclamewerk van 2014.

Het thema dit jaar is het DNA van de Stichting SAN. Want niets werkt zo inspirerend en stimulerend als het werk van vakgenoten. Jij leert van het werk van anderen, anderen leren van het werk van jou. Zo delen we in elkaars succes.

Na afloop ontvingen alle aanwezige SAN juryleden het Jaarboek ter voorbereiding van de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 17 maart bij Sanoma in Hoofddorp begint. De ruim 200 adverteerders buigen zich dan over de 214 ingezonden campagnes. De nominaties worden op 26 maart op de website vermeld. 

Foto: Gerry Hurkmans 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken