Reclamebureau Li Moon gaat ZZP'ers aan baan helpen
- Bureaus
- 3 mrt 2015 @ 17:02
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Nieuwkomers
- 3 mrt 2015 @ 17:02
- Redactie Media
Reclamebureau Li Moon heeft zusteronderneming Pop-Up Professionals opgericht om ZZP'ers aan een baan te helpen. Met Pop-Up Professionals wil Li Moon zowel bedrijven als zelfstandigen een aantrekkelijk en flexibel alternatief bieden.
Medeoprichter Alexander Nijeboer: 'Niet elk bedrijf heeft het hele jaar door vormgevers of creatieven nodig. Bedrijven maken om die reden nu vaak gebruik van ZZP-ers, maar de wetgeving wordt strenger en bovendien is het moeilijk in te schatten voor bedrijven of je met een ZZP-er ook daadwerkelijk kwaliteit in huis haalt.' Ook de ZZP-er heeft voordeel bij de constructie. Nijeboer: 'Veel ZZP-ers werken noodgedwongen als zelfstandige maar zijn daarvoor helemaal niet in de wieg gelegd. We willen bedrijven flexibiliteit bieden en ZZP-ers juist uitzicht geven op een vaste baan.'
Pop-Up Professionals heeft zich gespecialiseerd in het op projectbasis plaatsen van Pop-Up Studio's en reclame- of marketingcommunicatieprofessionals bij retailers, grote ondernemingen en mediabedrijven. Bedrijven krijgen steeds meer behoefte aan flexibel inzetbare specialisten. Nijeboer: 'Wij willen bedrijven optimale flexibiliteit bieden en volledig ontzorgen. De opdrachtgevers krijgen daarbij ook de kwaliteit van professionals die wekelijks voor ons aan klanten als Action, Philips, KwikFit of Transavia werken.'
Afgelopen jaar zette Li Moon een eerste pop-up studio op bij drogisterijketen Dirx. Doel was om met een DTP-studio op locatie de stromen print- en winkelcommunicatie efficiënter te verwerken. Directeur Rik Groen van Dirx: 'Het pop-up-concept werkt voor ons optimaal. Zo hebben we specialisten in huis zonder de zorgen van dagelijkse aansturing zoals werkvoorbereiding, directe personele aansturing en vervanging bij ziekte. Het werkt efficiënt en slagvaardig; daarnaast genereert het een enorme kostenbesparing.'
Bij Pop-Up Professionals kunnen bedrijven naast compleet ingerichte en bemande pop-up studio's ook terecht voor typische reclameprofessionals, zoals vormgevers, art-directors, strategen en marketing- en communicatiedeskundigen (online & offline). 'We gaan verder dan uitzenden of detacheren alleen, we bieden zoals bij Dirx ook teams aan waarover wij zelf het management voeren.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing