RLVNT bouwt voor Runnersworld platform Together We Run
- Bureaus
- 16 mrt 2015 @ 09:58
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesPitches
- 16 mrt 2015 @ 09:58
- Redactie Bureaus
Runnersworld heeft voor het nog vrij nieuwe RLVNT gekozen om haar propositie 'Your Running Mate' online, mobiel en in sociale media kracht bij te zetten. RLVNT verzorgt voor deze campagne zowel creatie als media.
Sabine Kneepkens van Runnersworld: 'De eerste resultaten zijn mede dankzij de samenwerking met sportmerk New Balance net online gezet. RLVNT stelde voor een platform te creëren waar individuele hardlopers zij aan zij als virtuele Running Mates hun trots voor het hardlopen kunnen uitdragen. Thema: Together We Run. Dat is helemaal volgens de RLVNT-filosofie, die voorstelt mensen als vertrekpunt te nemen voor communicatie in plaats vanuit merken. De komende periode maken alle deelnemers kans op New Balance VIP treatments naar hardloop events over de hele wereld!'
Rik Kokkelink, RLVNTs creatief directeur over het project: 'Wij streven ernaar campagnes duurzaam in te steken. Dus bouwden we ook dit platform met het oog op de toekomst; na verloop van tijd voegen we steeds meer nieuwe, relevante functionaliteiten toe. Het moet kunnen uitgroeien tot een heuse beweging voor en door hardlopers. Als deelnemer kan je in deze fase van het project jouw Running Feet video uploaden, je locatie en je naam toevoegen en zien van wie al die andere hardlopende voeten zijn.'
Creatie & productie: RLVNT, in samenwerking met Runnersworld: Sabine Kneepkens, Productie: Egotribe.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing