Tele2 kiest na pitch voor Code d'Azur

Tele2 kiest na pitch voor Code d'Azur
  • Bureaus
  • 10 mrt 2015 @ 07:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalOnlineMobileCampagnes

Telecombedrijf Tele2 heeft na een intensieve pitch zijn digitale account ondergebracht bij Code d’Azur. Het creatieve digitale bureau meldt 'met veel vreugde' de winst van deze nieuwe klant.

Margaret Kreuger, manager Marketing Communicatie van Tele2: 'Wij hebben gekozen voor Code d’Azur vanwege zijn spot-on creativiteit en de sterke culturele fit. We kijken uit naar een mooie samenwerking.'

Nik Nieuwenhuijs, managing director van Code d’Azur: 'We hebben enorm veel zin om voor Tele2 aan de slag te gaan! Vanaf onze eerste ontmoeting met het Tele2-team was er al direct een klik. Tele2 heeft ambitieuze doelen gesteld voor de komende jaren en wij zien deze lange termijn relatie als een fantastische kans om digitaal werk (campagnes, social en sales) te maken dat Tele2 helpt deze doelen te behalen.'

In de komende weken zal Code d’Azur de eerste online campagne ontwikkelen. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken