The Valley ontwikkelt merkcampagne voor Sultana
- Bureaus
- 3 mrt 2015 @ 10:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieCampagnesCommercialsMerkenFood
- 3 mrt 2015 @ 10:49
- Redactie Bureaus
Sultana en The Valley hebben samen een nieuwe merkcampagne ontwikkeld. De campagne heeft als doel om het merk Sultana meer emotionele lading te geven. Met een commercial voor de welbekende FruitBiscuits wordt ook de nieuwe pay-off voor Sultana geïntroduceerd: 'Voel je happy'.
De pay-off geeft het optimisme van het Sultana-merk weer en is bovendien een vertaling van de emotionele product-benefit, aldus klant en bureau. De nieuwe commercial is de eerste uiting waar Sultana invulling geeft aan 'Voel je happy'. Later dit jaar volgen (online) activaties en campagnes voor nieuwe Sultana-producten.
Fabian van Schie, head of marketing bij United Biscuits Nederland, is enthousiast over de mogelijkheden van de nieuwe merkcampagne: 'Met de nieuwe campagne willen we het merk Sultana meer emotionele lading geven. In de loop van het jaar zullen we hier met campagnes voor twee productintroducties nog verder invulling aan geven.'
Krijn Smits, creatief directeur bij The Valley: 'Voel je happy is precies wat Sultana met haar producten wil bereiken. Je trek verdwijnt en daardoor kun je de dingen weer positief bekijken. We zien dat niet overdreven groot. Sultana verandert je leven niet, maar het zorgt er wel voor dat je het glas weer half vol ziet. Dat hebben we in "Voel je happy" goed gevangen in.'
Credits
Opdrachtgever: United Biscuits
Bureau: The Valley
Strategie: Sytse Kooistra
Creative director: Krijn Smits
Creatie: Astara Bakker, Andrea Jansen, Joost van Praag Sigaar
Account: Marïette Vermeulen, Judith Weijers
Productiemaatschappij: Brenninkmeijer & Isaacs
Regie: Anne de Clercq
Klant: Charlotte de Smeth-Gerner, Carlo Hagenaar, Fabian van Schie
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- merk
- fruit
- FruitBiscuits
- activatie
- commercial
- Sultana
- strategie
- merkcampagne
- Voel je happy
- campagne
- biscuits
- The Valley
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing