Bijl PR begeleidt online veiling War Child

Bijl PR begeleidt online veiling War Child
  • Bureaus
  • 28 apr 2015 @ 11:56
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRCommunicatieMaatschappijPromotie

Bijl PR gaat War Child helpen aandacht te creëren voor hun activiteiten in Nederland. Het Rotterdamse bureau zet zich in voor het realiseren van publiciteit rondom een veiling die War Child in samenwerking met Speurders.nl organiseert.

Vanaf woensdag 29 april kunnen mensen via Warchildveiling.nl bieden op items en ervaringen zoals bijvoorbeeld een parachutesprong met Tygo Gernandt of een persoonlijke kennismaking met Marco Borsato na een Symphonica in Rosso concert.

De opbrengst van de veiling gaat naar het werk van War Child. Meer dan 200 miljoen kinderen leven wereldwijd in gebieden met een gewapend conflict. Daarom is er nú hulp nodig.

Peter Schouten van War Child: 'We zijn heel blij dat Bijl PR zich op vrijwillige basis inzet voor onze organisatie. We maken graag gebruik van hun expertise en netwerk om aandacht te vragen voor onze speciale projecten. Alle hulp om aandacht te krijgen voor ons werk is van ongekende waarde. We hebben die aandacht hard nodig om kinderen in oorlogsgebieden te kunnen blijven helpen.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken