Brompton Road wint pitch Staatsloterij

Brompton Road wint pitch Staatsloterij
  • Bureaus
  • 21 apr 2015 @ 12:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingKlantenCampagnesInstore marketing

De Staatsloterij heeft na een pitch gekozen voor Brompton Road. Het bureau gespecialiseerd in shoppermarketing krijgt de verantwoordelijkheid voor de creatieve en effectieve doorvertaling van het nieuwe merk-gedachtegoed naar de winkelvloer en het totale retailkanaal. Kortom: van thema- naar shopper-activatie.

De periode voorafgaand aan de trekking van de Staatsloterij, alsmede de trekking zelf en de periode erna zullen ook instore worden uitgespeeld. Hoe instore-marketing optimaal wordt ingezet om impact te creëren bij de shoppers, maakt Brompton Road binnenkort bekend. Vanaf mei aanstaande zijn de door Brompton Road ontwikkelde communicatiemiddelen ook instore te bewonderen bij diverse kanalen.

De Nederlandse Staatsloterij bestaat sinds 1726 en is daarmee één van de oudste nog bestaande loterijen ter wereld. Al bijna drie eeuwen lang de populairste loterij van Nederland, die twaalf maal per jaar wordt georganiseerd op de 10e van de maand. Daarnaast zijn er nog vier feestelijke extra trekkingen waaronder de Koningsdagtrekking en de Oudejaarstrekking.

Brompton Road is een shoppermarketingbureau, opgericht in 2011, dat zich profilieert als concept- en communicatiespecialist in de koopomgeving. Het bureau maakt van shoppers loyale kopers van merken, producten of diensten 'en ziet elk contactmoment tussen merk en shopper als belangrijke kans'.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken