Heleen Crielaard (Rabobank) in bestuur BVA
- Bureaus
- 24 apr 2015 @ 16:56
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaMarketingZakelijk
- 24 apr 2015 @ 16:56
- Redactie Bureaus
Heleen Crielaard, Manager Communicatie & Corporate Affairs bij Rabobank, is toegetreden tot het bestuur van de Bond van Adverteerders (BVA). Dat is besloten tijdens de algemene ledenvergadering van BVA op 23 april in Amersfoort.
Crielaard neemt de rol van penningmeester over van Mireille Spapens (voorheen Deloitte), die afscheid neemt van het BVA bestuur. Mireille was vier jaar in het bestuur actief. Naast haar penningmeesterschap heeft zij zich vanuit haar portefeuille ‘Samen’ ingezet voor de evenementen die BVA organiseert, zoals de EffieAwards en het reclame evenement 24Festival (voorheen De 24 uur van de Reclame).
Tijdens de jaarvergadering werd tevens afscheid genomen van Arjan Veraart. Hij was zeven jaar verbonden aan het BVA bestuur met als portefeuille de BVA pijler ‘Verantwoord’. Arjan vertegenwoordigde BVA daarbij als penningmeester in het bestuur van Stichting Reclamecode SRC. Vanuit die rol heeft hij zich in het bijzonder ingezet voor de professionalisering, die dit instituut voor zelfregulering de afgelopen jaren heeft doorgemaakt.
Het BVA bestuur is als volgt samengesteld:
- Frenkel Denie, Global Digital Marketing Leader, FrieslandCampina - voorzitter
- Nico Rijkhoff, Director Brand & Communications, Ziggo - vicevoorzitter
- Heleen Crielaard, Manager Comunicatie & Corporate Affairs, Rabobank - penningmeester
- Harry Dekker, Media Director, Unilever
- Wil Giezenaar, Manager Marketingcommunicatie, Pon’s Automobielhandel
BVA is vertegenwoordiger van adverteerders en heeft als doel: het bevorderen en bewaken van vrijheid van verantwoorde commerciële communicatie, het vergroten van de communicatie effectiviteit van haar leden en het samenbrengen van leden.
www.bva.nl
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing