Jordi Bouman stapt over naar De Issuemakers

Jordi Bouman stapt over naar De Issuemakers
  • Bureaus
  • 13 apr 2015 @ 11:11
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRCommunicatiePromotieStrategie

Maatschappelijk communicatieadviesbureau De Issuemakers heeft zich versterkt met adviseur Jordi Bouman. Hij heeft werkervaring als adviseur in corporate, financiële en crisiscommunicatie-vraagstukken. Bouman gaat zich bij De Issuemakers als adviseur bezighouden met issuemanagement en public affairs.

Bouman (1985) werkte voorheen als senior adviseur bij PR-bureau HuijskensBickerton in Amsterdam. Hij is tweetalig en heeft uitgebreide ervaring opgedaan met advisering van toonaangevende Nederlandse en internationale organisaties. Daarnaast is hij co-auteur van twee boeken over het communicatievak: 'Het Nieuwe Media Handboek' en 'Code Sociale Media'.

'Ik verheug mij er bijzonder op een bijdrage te kunnen leveren aan dit interessante bedrijf', zegt Bouman. 'De Issuemakers combineert een groot maatschappelijk hart met hoogstaand communicatie- en PR-advies aan organisaties met wie het langdurige relaties aangaat.'

De Issuemakers is een communicatieadviesbureau gespecialiseerd in het monitoren, managen, agenderen en verankeren van maatschappelijke issues bij overheid, politiek, media en samenleving. Het bureau gelooft dat organisaties zich kunnen onderscheiden door de manier waarop zij omgaan met maatschappelijke issues. Maatschappelijke issues bieden organisaties kansen om te laten zien welke onderwerpen zij ertoe vinden doen en om zich maatschappelijk te positioneren. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken