La Place start campagne 'Hou van natuurlijk' met eetbare abri
- Bureaus
- 20 apr 2015 @ 13:10
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsOutdoorFood
- 20 apr 2015 @ 13:10
- Redactie Bureaus
Alles wat je bij La Place eet of drinkt is 100% natuurlijk, dagvers en huisgemaakt. Om die boodschap extra kracht bij te zetten heeft La Place een nieuwe commercial gelanceerd, die onderdeel is van de campagne 'Hou van natuurlijk’. Ook die commercial is volgens de makers 100% natuurlijk.
De commercial is gemaakt met uitsluitend verse aardbeien, appels, peren, brocolli’s, paprika’s en meer groente- en fruitsoorten. Ieder decor is stronkje voor stronkje met de hand opgebouwd. De kijker wordt zo de verse wereld van La Place in getrokken.
Afgelopen week plaatste La Place een eetbare abri op het Rokin in Amsterdam. De ‘fruitmuur’ was binnen de kortste tijd leeggegeten. Gedurende de hele dag zijn de bananen, appels, sinaasappels, druiven en aardbeien aangevuld. De Amsterdammers bleken opvallend vaak te kiezen voor bananen en appels, zo blijkt uit het videoverslag. Voor deze buitenreclamespecial is het caisson van de abri dusdanig omgebouwd dat er verschillende pasvormen waren voor diverse soorten fruit.
La Place is nog tot en met dinsdag 21 april zichtbaar op abri’s en in masten door heel Nederland. Het gaat om in totaal 1800 vlakken. 'En geen zorgen', zo laat het bedrijf weten, 'van alle broccoli, wortelen, tomaten, paprika’s en al het andere groente & fruit in de commercial hebben we heerlijke soepen en smoothies gemaakt!'
Lees ook: het recente studenten-onderzoek van La Place.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- gezond
- fruit
- Amsterdam
- reclame
- eetbaar
- hou van natuurlijk
- La Place
- natuurlijk
- promotie
- commercial
- outdoor
- abri
- campagne
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing