La Place start campagne 'Hou van natuurlijk' met eetbare abri

La Place start campagne 'Hou van natuurlijk' met eetbare abri
  • Bureaus
  • 20 apr 2015 @ 13:10
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsOutdoorFood

Alles wat je bij La Place eet of drinkt is 100% natuurlijk, dagvers en huisgemaakt. Om die boodschap extra kracht bij te zetten heeft La Place een nieuwe commercial gelanceerd, die onderdeel is van de campagne 'Hou van natuurlijk’. Ook die commercial is volgens de makers 100% natuurlijk.

De commercial is gemaakt met uitsluitend verse aardbeien, appels, peren, brocolli’s, paprika’s en meer groente- en fruitsoorten. Ieder decor is stronkje voor stronkje met de hand opgebouwd. De kijker wordt zo de verse wereld van La Place in getrokken. 

Afgelopen week plaatste La Place een eetbare abri op het Rokin in Amsterdam. De ‘fruitmuur’ was binnen de kortste tijd leeggegeten. Gedurende de hele dag zijn de bananen, appels, sinaasappels, druiven en aardbeien aangevuld. De Amsterdammers bleken opvallend vaak te kiezen voor bananen en appels, zo blijkt uit het videoverslag. Voor deze buitenreclamespecial is het caisson van de abri dusdanig omgebouwd dat er verschillende pasvormen waren voor diverse soorten fruit. 

La Place is nog tot en met dinsdag 21 april zichtbaar op abri’s en in masten door heel Nederland. Het gaat om in totaal 1800 vlakken. 'En geen zorgen', zo laat het bedrijf weten, 'van alle broccoli, wortelen, tomaten, paprika’s en al het andere groente & fruit in de commercial hebben we heerlijke soepen en smoothies gemaakt!' 

Lees ook: het recente studenten-onderzoek van La Place



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken