Opzij opgetut door Joe Public

Opzij opgetut door Joe Public
  • Bureaus
  • 9 apr 2015 @ 12:52
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • DoelgroepCampagnesMediastrategiePrintCreatie

Feministisch maandblad Opzij heeft reclamebureau Joe Public Take-Away Advertising ingeschakeld om de introductiecampagne van het gerestylede tijdschrift te ontwikkelen. Hier ging geen pitch aan vooraf. Opzij is inmiddels knallend gerebrand.

De pay-off van de campagne die de ambitieuze vrouw moet enthousiasmeren en interesseren voor de vernieuwde Opzij luidt: 'Opzij voor mij.'. De nieuwe Opzij werd onlangs gelanceerd in een plastic wikkel met een bijzondere spin-off: Ophij, gericht op de man.

Credits

Klant: Veen Media
Verantwoordelijk bij klant: Irene de Bel, Marije Benink
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Bart Oostindie, Antoine Houtsma, Maarten van Kempen, Rikkert Boog, Edward Romunde.
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn, Denise Willigers 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken