Prezi kiest PR-bureau En Serio

Prezi kiest PR-bureau En Serio
  • Bureaus
  • 15 apr 2015 @ 09:36
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AppsOnlinePRStorytelling

'Visual storyteller' Prezi heeft in Nederland gekozen voor En Serio als PR partner. Binnen deze samenwerking zal de Amsterdamse tech-PR-specialist zich inzetten om de zichtbaarheid van Prezi op de Nederlandse markt te verbeteren. Ook heeft En Serio de opdracht gekregen om de belangrijkste mogelijkheden van Prezi’s presentatieplatform bij bestaande en nieuwe Nederlandse gebruikers onder de aandacht te brengen, zowel via traditionele PR-campagnes als creatieve acties en samenwerkingen met lokale platformen.

De taak van En Serio is om het merk in Nederland te promoten en het gebruik van Prezi te stimuleren binnen de belangrijkste doelgroepen. Hierbinnen vallen creatieve bedrijven, marketing en sales professionals, start-ups en ondernemers in het MKB. En Serio zal continu nieuwe kansen in kaart brengen voor het creëren van lokale en unieke content. Verder zal het bureau Prezi helpen bij het opbouwen van relaties met Nederlandse journalisten, bloggers en influencers.

'Met meer dan één miljoen gebruikers is Nederland een belangrijke markt voor Prezi. Na een uitgebreid pitch-proces en pilotfase ben ik dan ook zeer blij met de keuze om samen te gaan werken met En Serio', zegt Spencer Waldron, regiomanager West-Europa bij Prezi. 'Dit bureau beschikt niet alleen over ruime ervaring in tech en uitgebreide kennis van de markt. Ze begrijpen ook ons product en visie en hebben bovenal een ondernemende en gepassioneerde mindset. Dit betekent dat we snel kunnen schakelen met nieuwe ideeën en we er alles aan kunnen doen om een zo groot mogelijke impact te maken.'

Eric Dragt, directeur bij En Serio: 'Wij zijn erg trots om samen te werken met een wereldwijd en bekend merk als Prezi. Nog voordat Prezi contact met ons opnam waren wij zelf al enthousiaste gebruikers. Naast de goede klik tussen ons team en Prezi, hebben we nog meer dingen gemeen: beide bedrijven zijn opgericht in 2009, hebben een "can-do"-mentaliteit en proberen altijd het beste te halen uit elke kans die zich voordoet. Ik heb vertrouwen dat deze synergie ons gaat helpen om effectief samen te werken.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken