Epidemie maakt campagne voor Lassie met Vivian Reijs

6mei 201517:20
  • Bureaus
  • 14567 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AdvertisingCampagnesCommercialsReclame

nieuws Dat Lassie perfect past binnen een gezonde leefstijl weet men bij Lassie zelf al lang. Maar soms is het goed ook een andere mening te horen. Van iemand die onafhankelijk is en van gezond leven haar werk heeft gemaakt. Zoals Vivian Reijs.

Zij heeft niet alleen haar achternaam mee maar is naast tv-presentatrice ook gediplomeerd voedingscoach. Daarom heeft Lassie haar gevraagd het nieuwe gezicht te worden.

Als spokesperson van het merk gaat ze in de nieuwe campagne iedereen in Nederland voorzien van ‘Vivians Rijstadvies’. Gezonde, handige en lekkere Lassie tips & recepten die passen bij een bewust en gezonder leven. Binnen verschillende thema’s geeft ze antwoord en advies op vele vragen die leven bij de doelgroep van Lassie. Wat is bijvoorbeeld een gezond en lekker alternatief voor de standaard lunch? Of wat en wanneer kan je het beste eten als je gaat sporten? Vivians Rijstadvies geeft het antwoord in diverse commercials in combinatie met content-video’s op de Lassie-site.

Epidemie ontwikkelde de campagne, waarvan de commercials in de eerste maanden alleen online zichtbaar zijn. Hiermee kiest Lassie voor de eerste keer bewust voor een andere media-aanpak om haar doelgroep te bereiken.

Lassie heeft Nederland rijst leren eten. Al sinds 1954 is Lassie de grootste en meest bekende leverancier van rijst in Nederland. Waar de één het een ambacht noemt houdt Lassie het simpelweg op een passie voor rijst. 

Reclamebureau Epidemie is als creatief partner werkzaam voor vele merken met werk dat zich niet onder één noemer laat scharen. Op een manier die past bij deze tijd qua werk en werkwijze. Een bureau dat meedenkt op alle niveaus, met oog voor gezamenlijk resultaat. Zo werkt Epidemie naast Lassie onder andere voor Total, AKG Europe, Jack Daniel's, Lidl, Esprit Benelux en PostNL.

Credits

Medium: Online, print & PR | Opdrachtgever: Lassie | Bureau: epidemie | Verantwoordelijk bij cliënt: Paul Stam | Productiemaatschappij: Czar | Regisseur: Sanne Vogel | Fotografie: Isabella Rozendaal | Unit | Mediabureau: IM Lounge

www.epidemie.com




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners